آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کادرفنی استقلال با مربی جدید تقویت می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۰۷۰۵
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کادرفنی استقلال با مربی جدید تقویت می‌شود
فرهاد مجیدی در صورت ادامه کار در استقلال باید کادرفنی تیمش را تقویت کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، صالح مصطفوی، مربی - آنالیزور تیم استقلال پس از آخرین بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در هفته سی‌ام لیگ برتر از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد. این مربی قصد زندگی و مهاجرت به کشور کانادا را دارد و از مدت‌ها قبل به دنبال جدایی است.

مصطفوی به دلیل توانایی‌هاش حتی توسط دراگان اسکوچیچ برای همکاری دعوت شد. مربی استقلال با مربیان صاحب سبکی در امارات کار کرده است و امسال هم یکی از دستیاران اصلی فرهاد مجیدی بود. با جدا شدن مصطفوی، فرهاد مجیدی قصد دارد دو گزینه را به کادرفنی استقلال اضافه کند.

یکی از گزینه‌ها خارجی است و اگر شرایط اقتصادی اجازه دهد گزینه‌ای که تئورسین و آنالیزور باشد برای فصل آینده جزو کادر مجیدی خواهد شد. همچنین یک گزینه ایرانی هم اضافه می‌شود، چرا که فرزاد مجیدی از استقلال جدا شده و بعید است برای فصل آینده در کادرفنی استقلال باشد.

مصطفوی در لیگ پانزدهم هم با علیرضا منصوریان فعالیت می‌کرد و در زمان استراماچونی هم یکی از اعضای کادرفنی آبی‌پوشان بود. مصطفوی در حال حاضر نیز از یکی دو کشور حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->